17.07

Jag har skadat vänsterhanden, eller handleden.
Jag vet inte hur, så där har ni svar på er fråga.
Har ni sett New Moon bilderna? They're AWESOME.
Exakt två veckor kvar till skolavslutningen.
Ska spela "Black Pearl" med Jessica och P, maybe Albin med.
Imorgon kommer Alex Rybaks nya skiva ut, "Fairytales".
Jag nyser, min näsa och öga kliar. Dumma pollen.
Det blåser. Sol. Ja.
Imorgon blir det 'tjejkväll'. Woho. Och fiol.
Förhoppningsvis kan jag spela, det är inte så farligt.

Ja, nu ska jag skriva vidare på SO arbetet om homosexuella pars rättigheter och plugga till mattediagnosen vi ska ha imorgon, jag gillar inte funktioner och sånt grejs.

Btw, jag och mina vänner blev kallade 'äckliga emos' bakom ryggen på oss av en i klassen. Visst är det lite kul?
Ha det.

Kommentarer
Postat av: mia

Intressant ämne du skriver om i SO!

2009-05-28 @ 19:56:47
URL: http://miary.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0