God dag.

MÅNDAG! 
Skolan var helt okej. Kul att vara tillbaka i alla fall. 
De första två timmarna snackade vi om branden och jobbade matte. 
Sedan käkade vi små hamburgare med stora bröd. 
Kom försent till halvtimmes SOn pga. att matkön segade. 
Hade musik. Kan få MVG i slutbetyg om jag sjunger för henne next week. 
Har redan spelat gitarr (Blinka lilla stjärna - melodi och någon låt Jimmy lärde mig -  ackorder.) Jag spelade lite av "Bella's lullaby" på keyboard, fastän att det saknades tagenter. Det gick fint. 
Tja, tills jag skulle sjunga. Det gick skit, glömde texten till "Fairytale." Och ändå hade jag lyssnat på den hela dagen lång. FALSKT! Det var så det lät. Stackars lärare. 
Och ja. Jag var oförberedd på allt. Vi fick öva lite innan. Spelade utan noter och sådant. 
Men, jag kan få MVG. WOHO! 
Engelska nationella fick jag VG+. Ah. MVG - VG - MVG. Så såg det ut. 
Och skolan ser vanlig ut om man bortser från stanken av klor. Och att matsalen + personalrummet är borta. 
Nu är det bara högstadieelever på skolan. 
Ska till badhuset next week på idrotten. Simma 50 m. Det skadar ju inte. Hoppas jag inte får kramp bara. Men 50 m ska jag klara! Han ska ta tid på det. Suck. Jag kommer att vara den segaste... 
Jaha. Nu borde jag läsa svenska grammatik efter att jag har laddat upp en bild på bdb. 
Ni får ha det! 


Kommentarer
Postat av: Vanessa

sv; hihi så bra :)!

några palaner för ikväll då?

kram

2009-05-18 @ 17:47:49
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: Vanessa

sv; ska va med lite folk hehe :)

kram

2009-05-18 @ 18:13:18
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0