God förmiddag!

Lördag ja. 
Jag har käkat frulle, och inte gjort så mycket mer. 
Sitter och lyssnar på Lies live @ Wembley. 
Jag tröttnar inte. För de är så _____ bra! 

Inga planer för idag eller imorgon. 
Ska nog bara läsa igenom SO arbetet och kanske skriva om argumentationsuppgiften. 
Annars blir det bara datorn eller fiolen. 
Nästa vecka är lite speciell. 
Måndag: Eftermiddag = orientering. 
Tisdag: Nationella i kemi, frukostlöpning istället för idrott, Jimmy fyller år. 
Onsdag: Fotografering, ensam och med alla nior. Jag och Björn 2 månader.
Torsdag: Liseberg efter skolan med x antal nior och lärare. 
Fredag: Ida (fågel) dog för ett år sedan. 

Ja. Lite speciell. 

Förresten så är jag med på TV här i Hstd. Gr8! 
De filmade på danskvällen. Lovely! 

Nu ska jag dra. 
So long people! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0