Liseberg?

Förhoppningsvis så åker vi till Liseberg imorgon. 
Men jag har fått höra från en från B klassen att biljetterna brann upp i samband med branden. 
Skolvärdinnan skulle ringa till Liseberg och höra om det. 
Jag vill så gärna åka dit nu. 
Allt är så tråkigt. 
Vi kanske måste delas upp och gå i olika skolor i Hstd. 
Det är hemskt och sorligt. 
Önska er ALDRIG att er skola borde brinna upp. 
Det är en äcklig känsla. 
Jag har ingen aning om mina böcker finns kvar ens. 
Och betygen och allt. Alla orättade prov. Allt. 
Vi har ju nyss fått nya datorer. Och skärmarna har tydligen smält och poof! 
Jag blir ledsen, jag är knappt glad för ledigheten längre! 
Det är en obeskrivlig känsla. Känns helt... 
Jag har inget att säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd ;( hoppas att det löser sig för er. Vilka skolan förflyttas ni till då? Tänk om du skulle komma till oss, fast det skulle inte hända men ändå xD

2009-05-13 @ 16:28:57

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0