Vita bussarna.

 
Här har ni en bild på en s.k "Vit buss" som räddade judarna från Tyskland. 
Vi fick stå och lyssna på en tjurig äldre man i nästan 30 minuter. 
Sen fick vi gå på bussen och lyssna lite mer på honom och sedan på en äldre dam. 
Slutade kvart i elva! Gött. 
Jag gick in till stan med P. Hon klagade på att jag gick snabbt, men jag kunde inte rå för att hon kom sent. 
Nu har jag träningsvärk. 
Stannade kvar i stan med Hanna, Therese och Jimmy. Vi trallade runt och kom inte på vad vi skulle göra. Gick in på donkan och käkade glass, dock så var det bara jag som gjorde det. H och T käkade pommes och drack läsk. 
Ja, alla de tre stack och lämnade kvar mig för att jag var tvungen att spela fiol. Det gick snabbt. 
Jag gick hem. Det gick snabbare att komma hem än vad det gjorde att komma dit. Hm. 
Annars har dagen varit bra, förutom att jag saknar Björn och Flabbis. 

Fick ett antal kommentarer om mössan jag drog på mig idag. Den har min broder sytt! Den är fin. Det är en gammal bild dock. Men färgglad! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0