Ännu ett inlägg!

Vad har du för mål i livet?
Att få se McFly live (:

Hejsan hoppsan!

Allt väl med er alla?
Själv mår jag super, dock är jag alltid trött efter skolan...
Skolan är gr8! Vår samhällskunskapslärare är lite skumm haha!

Jag har lyssnat på barnlåtar i flera dagar i sträck eftersom Catta har bränt en dvd med låtar och videos till Liam. Han blir lugn av de. De kanske har a secret message till småbarn...

Hoho. Förresten!
Det är Peters (morbror) och Sköldis (mors kusin i VN) bday 2day!
Gratulationer! Mor ringde och vi sa grattis till de. De uppskattade nog det eftersom ingen av de bor i Sverige.

Vädret har varit toppen i några dagar nu. En aning kyligt på morgonen bara.

Jag ligger efter på matten... Haha, alla jobbar så här på lektionerna typ --------- och så här jobbar jag -           -       -
Fattar ni? Jag jobbar jättelångsamt. Eheh. Därför jobbar jag mer hemma.

Det har visat sig att vi har en halvtimmes för mycket naturkunskap, de ska kanske ändra schemat.
På tal om schema ska jag ladda upp en här så ni få se min schema som är helt ok!

Jag försökte hålla ett kort inlägg, men i och med att jag har varit borta blev den väl lite si sådär halvtaskig och tråkig.


Cheers!

Både Catta & jag har varit lite Trötter de senaste dagarna.
(Något jag kom på var att jag spelade Trötter i en pjäs på lågstadiet, haha. Lite kul att veta kanske...)


Kommentarer
Postat av: RebeccaL

Jag tror att jag var glader..? Jag är också efter i matten, har inte ork att plugga idag heller men jag ska försöka så gott det går. Vilket kommer att resultera att jag inte gör ett smack.. xD

2009-09-10 @ 18:52:15
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snövit!

2009-09-16 @ 17:48:13
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Klara

vi SKA se mcfly live! :)



jag känner igen mig med matten... haha

fast jag är för lat för att kunna jobba hemma

2009-09-18 @ 19:35:51
URL: http://klaradahlgren.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0