20/11

tierd of runnin' after you.

hej folket :D
jag är ursel på att uppdatera, jag vet! förlåt.
idag har jag i alla fall haft två prov. stressigt som in i yladgs. haha.
jag tro att det gick sådär i alla fall. biologi och svenska är direkt inte något jag är så värst bra på. höhö. genitik och ordkunskap vart det den här gången. suck!
nästa vecka blir det faktiskt två prov på måndagen. SO och engelska. ushush.

btw så har jag fått hem körkortet! :D för er som undrar "vilket körkort?!" så är det moppekörkortet jag menar :) höhö. så stolt! nu ska jag brumbrumma lagligt! ;D
(sry för ett kort inlägg, men bättre än inget right?)
takecare&baybay! :*


Kommentarer
Postat av: Rebecca

GRATTIS TILL MOPPEKÖRKORTET!!!:D:D

2008-11-22 @ 13:51:47
URL: http://meftyou.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0