grattis blogg, ditt 100;de inlägg!

down goes another one.

Shululu! ;D
rubriken säger allt. grattis bloggen på ditt 100;de inlägg :o)
sitter här och suger på min tumme ._. jag blöder. nej, jag är ingen vampyr (;
allt väl med er? ;) käkat massor med godis hoppas jag? :D
haha för det har jag (a) eller, det blev både godis igår och idag minsann! :P

jo, idag har syster gett sig på mitt hår! ;D
vi (hon) lockade det! :D huhu. vi provade på såna därar runda plast grejer xD och locktången. det funkade bäst med locktången ;) jag ska bjussa på två/tre bilder. ^^
det blev vackert tyckte jag :D men ska tyvärr duscha snart.

och lovet närmar sig sitt slut. blä.
men jag har fått tiderna för gymnasiebesöken nästa vecka från karro! :D kulkul :)

har ni hört darin ft. kat de luna - breathing your love förresten? ((: jag tycker den är toppen! (Y)
försöker hitta den, men jag är inte så uh.. duktig av mig ^^

imorse så vart jag helt torr i ansiktet, vilket jag blir efter att inte ha använt min ansiktskräm ^
så jag tog en klick och smetade på de (urk). gick in i köket, mamma & syster sa att jag var svullen i ansiket oO
hum.. beror nog på att det var typ en vecka sen jag använde krämen oså.. men ansiktet vänjer la sig snart igen. hoppas jag iaf! :D

såg ni idol igår?! hoho alice och kevin! heja!! vilka/vem hejar ni på? :D
ooh vad dem va bra igår! sp kevin :D han är underbar! :)
johan då? ughsr jag tycker synd om killen! seriöst! han kan inte sjunga bra! ^ 

på tal om "musik" så hör jag hur en av mina grannar festar för fullt med hög musik! det dunkar. 
en halloweenfest med sina vänner antar jag :)

men iaf jag ska ta och duscha, sen kanske plåstra om min tumme & köra lite the sims (h)
sedan ska jag dejta kudden!

takecare&godnatt! :*



hum.. jag trodde att jag hade redigerat
en bild där jag hade ena sidan lockat med
rullarna och en med locktången. men det
hade jag tydligen inte så ni får nöja er med
 2 helkassa bilder med bara lockat hår.


Kommentarer
Postat av: Cara

Skit snyggt var de :]

Jag heja på Lars och Alice :D

Usch ja, Johan kan absolut inte sjunga. Han är bara med för alla tkr att han är så snygg, Men han är skit ful och sjunger SKIT dåligt. Usch jag hatar han :@

2008-11-02 @ 12:33:01
Postat av: RebeccaL

Jätte fint hår! Jag håller med, Alice och kevin ska va kvar och johan ska lätt med ut! Han sjunger som en kråka och han är bara med för att alla fjortisar röstar på honom.. buhu för hnm x(

2008-11-02 @ 14:42:11
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: RebeccaL

Btw grattis för de hundaade inlägget x)

2008-11-02 @ 16:16:16
URL: http://meftyou.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0