24/10

SHALAHEJ! :]
fysikprov idag då.
det gick rätt hyfsat. jag vågar iaf chansa på ett VG :)

svarade nästan på allt och så..
fick utvecklingssamtalstider. tisdag 18/11 16.00 ^ vågar man gå? haha!

sen hade vi SO, fick tillbaka arbetet. blev ett VG där ja :) huhu jag blev glad.
Matte, fick tillbaka proven som gjordes igår; gissa vad? det blev alla rätt (Y) 28/28.
hahah nej jag ska inte skryta mer.

jag borde la ta och berätta lite om veckan.
måndag; uh, vad gjorde vi? :S jo vi fick info om Hemsedal, (åka skidor uppe i Norge.) 2 200kr, varvat 500kr till "anmälningsavgift". v.11 åker vi! haha ska bliva kul :D,
va på badhuset på idrotten. jag var inte med p.g.a förkylning, men det vägrade tydligen gunnar acceptera. han sa att jag skulle ha vart med ändå. men jaja, typ 3/4 av klassen visste inte att vi skulle dit. smart GUNNAR! -.- 
tisdag; idrott, svenska, spanska, lunch & HK. lämnade in mitt lägenhetsarbete! jag blev klar!! HAHAHHAH JAAAAAA! (Y) liselotte tyckte att den vart fin (: ett MVG maybe? nej, hon är snål. orkester på kvällen, spelade "The Black Pearl" <3
onsdag; KULTURDAG! vi hade tävlingar och käkade kakor och drack läsk! *MUMS* men det blev allt för mycket socker. slutade vid 12 tiden och under den dagen vann jag och patty en liten påse godis (H) gott? njae inte så.
torsdag; biologi, matteprov (som gick bra), lunch, spanska, sv. ingen kul dag eller så.
fredag; (står ovan.) fiol sen. det regnade så jag tog bussen. på vägen hem ser jag becca, becca, anna & emilia springa som attan till bussen! xD haha de satte sig vid mig och det vart väldigt trevligt! vad jag har saknat er, becca & becca! :D <3 aja sen så steg jag av och gick hem. glömde tyvärr paraplyet hemma p.g.a att jag stressade till bussen x]

nu sitter jag här och har skrivit igenom lite smått&gott om veckan. jag är så dålig på att uppdatera, men det kommer la ett inlägg om varje vecka i slutet av veckan eller så :)
ingen dagens outfit, så det bliver en lista.

takecare&baybay! :*

dagens lista;
Dagens humör:
ganska lycklig faktiskt :)
Dagens väder: regn, regn & regn
Dagens frisyr: nersläppt ^^
Dagens klädsel: strumpor, tights, shorts, linne, "cattagjord" mcfly t-shirt, underwears.
Dagens smycken: bästisarmband <3 & vänskapsarmband :)<3
Dagens planer: sova haha :D
Dagens materiella vill ha: mcfly saker :)
Dagens längtan: inget alls.
Dagens fundering: -
Dagens beroende: musik
Dagens tråkigaste: SO;n ^
Dagens tidning: -
Dagens låt: The Beatles - Yesterday
Dagens tv-serie: days of our life
Dagens naglar: sönderslitna marinblåa naglar med texten "McFLY"
Dagens hemsida: http://www.bilddagboken.se
Dagens mat: chicken nuggets? o ris typ.
Dagens borde: sova ut?
Dagens roligaste: becca & dem :)<3
Dagens personer: becca & dem <3


Kommentarer
Postat av: RL

Hihi, det var jätte kul att träffa dig igen, det var skit länge sedan :P :D

2008-10-27 @ 20:13:42
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

hah ja! :D

2008-10-27 @ 20:19:40
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0