Uttråkad.

Jag är uttråkad, blö. 
Jag orkar inte spela online-spel. 
Jag orkar inte ladda upp nån bild på bdb. 
Eller jag orkar, men det är så meningslöst. 
Jag vill redigera mina egna bilder, men min kamerasladd är troligen försvunnen för evigt. 
Datorn har ingen minneskortplats. Det suger verkligen. 
Mobilen har inga roliga bilder. Den har en mycket dålig kamera ibland. Inga roliga bilder. 
Jag har tråkigt. Inget att göra. Ingen på msn att chatta med, för jag är så tråkig. 
Det enda jag gör är att lyssna på musik. 
Ahahfdgjköldfg. Uttråkad var ordet alltså! 

Btw. Min mor har varit och kollat på klänningar till skolavslutningen i VN. Hon säger att en var jättefin så hon beställde några till. Haha, hon är för söt modern min! Jag älskar henne. 

Nu ska jag antagligen tråka lite mer. 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0