30/5

Ni glömmer väl inte Mors dag imorgon?

Gårdagen var kul x100!
Vi flummade och flabbade.
Jag förmodar att ni inte vill höra allt, så jag skonar er.
Vi klädde ut oss till 'fjortisar' och tryckte i oss en massa onyttigheter.
Sådär som man brukar göra när man är med vänner.
Tog foton, som är för pinsamma. Allt för pinsamma.
Det kändes ofräscht med kräm i ansiktet.
Jag är ju inte van vid att sminka mig så mycket, det brukar vara mascara och kanske kajal, inte mer.

Aha, idag har jag och familjen varit i Flygstaden och handlat!
Skaffade in två par högklackade skor. 648:- sammanlagt.
Det gör ont att gå i de! I alla fall ett par, har ont i fossingarna nu.
Men, jag ska, jag ska klara av att gå i de!
Eheh, wish me luck.
Det är varmt här! Solen skiner som bara den!

Japp.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0