EN REGNIG DAG.

Japp. Så är det idag. Regnigt. 
Ganska trist faktiskt. Men vad ska man göra? 

Nationella i matte och spanska idag. 
Matten: Det har ALDRIG, ALDRIG gått så dåligt för mig på ett matteprov. Det är hemskt. Jag är orolig som in i bomben nu! Jag kommer att sänka mig. alksdhgaoierhgjreiogdfgg. 
Spanskan: Helt okej, chansade lite här och där, men ett G åtminstone. Det var ungefär som på engelska nationella. Provet alltså. Helt okej. Jag få hoppas på det bästa. 

Ingen orkester ikväll nej. 
Och för er som undrar, så har jag lunchrast nu. Stack hem i regnet. När jag kommer hem så slutar det. Toppen! Verkligen. Nu ska jag hitta något att äta. 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0