HEJ. HEJ. HEJ.

Hej! :D 
Måns Zelmerlöw spelas just nu. Ganska härligt faktiskt. 
Idag är det vackert väder. Min mor fyller år. Har dock inte ätit tårta. 
Vi gick till City Gross idag, första gången för mig. Ben And Jerry's (?) köpte vi bland annat. Första gången för mig här då. Aldrig ätit. Eheh. 
Det är varmt ute. Jag har lyckats att få ännu en ful solbränna. Otroligt. Hade tights på mig igår, ett par ballerinor med snöre/band runt vristen typ. Ja och nu, ser jag ut som en BACONBIT! Jag har en liknade bränna på armen, men den håller jag på att sola bort. Och jag har lyckats någorlunda bra. Men nu kommer en på benet. Jag blir trött! Jag har på fötterna också. Blö. Ja! 
Hm. Jag vet inte vad jag ska göra. Vill sätta mig ute på balkongen, men det blir så trist. 
Imorgon ska vi förmodligen grilla. Jag hoppas på det. 
Ao. Later! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0