Ledighet!

Yes. Nu är vi lediga ända till på måndag, gott. 
Sitter och lyssnar på Alexander Rybak. Det är inte bara jag som är lite beroende, några av mina vänner är också det! 
Jaha, igår pluggade jag lite svenska ja. Imorse med. Det gick njae, ganska bra på provet. Nöjd är jag i alla fall. 
Jag fick ganska bra på matte nationella med. Nöjd där med. 
Och så testade vi göra kemi del B provet idag, praktiska. Hm, sådär. 

Ja. Sedan har vi bowlat med fördjupningen, nio st elever + två lärare! 
Kul, jag kom tvåa, Hanna etta och Tess trea. 
Nu sitter jag och har skoskav. Trevligt... 

Hur var er dag? 
Solsken nu ju! 

Ha det gott! 


Kommentarer
Postat av: Vanessa

sv; hihi jo :)

vad gör du ikväll`?

kram

2009-05-20 @ 18:50:20
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: Vanessa

sv; hihi tack :)

inte mycket

kram

2009-05-20 @ 20:59:21
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0