Två A4 sidor.

Jag har suttit och skrivit två A4 sidor om miljöproblem och det känns inte rätt. När jag läser det, så låter det fel. Tänk om jag har gjort fel? Jag har bett min syster läsa den och hon tycker att den är bra, men jag är osäker. 
Jag fattar inte kriterierna hon (läraren) har skrivit ner. Dem är helt woooho. Knäppa alltså. Det är svårt. Jag får panik känner jag. Arbetet ska vara inlämnat på fredag, men då är jag inte i skolan pga att klassen har sovmorgon till nio sedan ses vi ute i stan. Åhhhhh. Suck. Jag hatar den här känslan jag har i magen. Den är obehaglig. Allt bara känns fel. Det känns helt _____ fel. 
Vi får se hur det går. Jag vill så gärna höja mig till MVG, dels för att det vore kul och dels för att jag kommer antagligen att sänka mig i både matte och engelska denna terminen. Duh. 
God natt!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0