23/8

tjuhej! ;d
nu är klockan typ 15.46 ^_^
och jag vaknade 11 (: tog syrrans mobil o la mig sängen. kollade slutet på 27 dresses ;D skitbra är den! : )
höhö vid 12 gick jag upp o käkade frulle (: sen satte jag mig vid.. datorn! :D .. ofc haha det är ju helg ;D
gick in på youtube.com o satte på några låtar ;D anledningen till det är för att detta är syrrans laptop o den har antaligen inga mcfly-låtar oså ^^ så det blev youtube!
sen blev det bdb (; hehe um.. loggat in oså, så satte jag på POKÉMON-SPELET! :D ihihi :] den är kul och nyligen hade jag klarat till den fjärde banan, men tiden tog slut så jag loosade -_-'  urgh, irriterad blev jag haha x')
aja sen så stoppa jag i mig en massa onyttigheter (a) godis och chips (Y) slår vad om att jag kommer må illa sen ;)
haha :D det är vad jag har gjort hittills :)
baybay! (;

Kommentarer
Postat av: Cara

27 dresses, är grymt bra :D (Y)

2008-08-23 @ 19:01:54
Postat av: Madda! :D

japp :D(Y)

2008-08-23 @ 19:31:02
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0