!

urgh! vad arg jag blev på en tjejs inlägg i frida-tidningen ;@
"jämför inte McFly med Beatles" irriterad på henne är vad jag är!
inget illa menat men så säger man inte så! (ni som läst inlägget fattar nog)

ja, vi är stolta över mcfly! till och med väldigt stolta! vi är glada över att de slog beatles! men! vi säger inte att beatles är dåliga, för vissa av oss lyssnar på dom och tycker att dom är väldigt bra! jag stör mig verkligen på att du(!) verkligen våga skriva "jämför inte McFly med Beatles" när du själv sitter och skriver medans du jämför mcfly med beatles! där sitter du och skriver att beatles var mer kända än vad mcfly är nu. där ser du, du jämför dom! du säger att dom var större än mcfly är nu, att nästan hela invårnarna på jorden visste vilka dom var! ja, men vet du vad? mcfly är också stor, men vänta lilla du, mcfly har inte fått sin "stora" genombrott än. och när den dagen kommer, sitter vi alla mcfly-fans och jublar! medans du själv sitter och kommer kanske att vilja ta tillbaka dina ord! du kanske t.o.m börja lyssna på dom!
och ja, vi gillar inte "fjortis-fans". du vet kanske inte varför, men jag ska ta och förklara för dig.
VI mcfly-fans just nu, vi gillar inte dom bara för deras UTSEENDE! vi lyssnar till deras texter, vi känner igen oss. de kan få oss att gråta & skratta! de får oss på bra humör, även om vi är nere! detta, bara genom att lyssna på deras musik! deras texter har en mening! de skriver sina egna låtar!
vi vill inte att mcfly ska ha fans som bara gillar dom för deras utseende!
jag hoppas att du fattar, för vi jämför dom inte, vi säger bara så och vi är stolta över att mcfly lyckades slå beatles, ett av världens mest kända band! så jag tycker att du ska tänka dig för innan du gör samma sak, som du säger att vi gör!
vi älskar verkligen McFly! <3

förlåt, jag var verkligen tvungen att skriva av mig. det kändes som om att jag behövde det.
TACK!

detta, är kärlek för mig :*

Kommentarer
Postat av: McFly 4-ever

go madda, go madda! :P

2008-08-22 @ 23:18:01
Postat av: Madda! :D

;D

2008-08-23 @ 00:07:02
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Cara

Jaa, känner likadant, fast med JB då



Att jag blir glad och jag kan börja gråta när jag lyssna på deras musik.

Urk, jag vill inte eller att JB ska har fjortis-fans, eller oäkta fans...

2008-08-23 @ 19:01:08
Postat av: Madda! :D

ja! såna säger vi nej till.

2008-08-23 @ 19:30:40
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0