8/9

DUMMA BILDPROV!
jag hatar bild >.< när det går dåligt :)
haha när jag lämnade in provet sa läraren att den såg "okej" ut ..
ush!
började dagen med SO.. kul jobbade med patty ^^
normer&värden såg klart om en pojke o fick info om gymnasiet ^^ haha
btw min iPod funkar igen :*
lunch äcklig korv!!!!
halvtimmes SO
bild
, prov :/ haha ^^
idrott, evighetstafett! man hör det på namnet, det tog typ en evighet, vann en varsinn gång (Y)
engelska, flumm asså! läste knappt nån sida, fick även glosor ^^

slutade sen (H) haha gött! <3

här sitter jag med glosorna o matteläxan >.< så i'm off!
baybay! :*

Kommentarer
Postat av: Meftyou

vad vad det man skulle göra på bildprovet? rita en bild`? idag fick tillbaka mitt nationella prov i matte :D

2008-09-08 @ 16:59:21
Postat av: Madda! :D

haha aa typ designa för sitt "egna" mejeri xD

åh! hur gick det? :D

2008-09-08 @ 21:43:56
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0