Är det verkligen sant?

Jag klickade in på "Kissies" blogg nyligen. 
Hon skrev om religionerna. Att de BARA skapade diskussioner och krig. 
Äh, det är skit snack! Det gör det verligen inte?! 
Och religion är verkligen inte onödigt! Det är fel, det du säger, enligt mig. 
Abort, det är något man väljer själv om man är emot eller för. 

Jag är katolik, dock inte så religös. "Vi" katoliker är emot t ex. abort och homopar. 
Men jag är inte det. Jag tycker att det är okej. 
Man har sitt egna val menar jag. Religionen kan faktiskt inte bestämma hela tiden. Alla har ett val. 
Det är verkligen inte som du tror "Kissies", det är det verkligen inte. 

Jag skrev ett "långt" svar, sa att jag tyckte att hon hade fel. Vet ej om "hon" godkänner det. Men om hon gör det kan jag lägga upp vad jag skrev senare. 

Inlägget kan ni läsa här; http://www.bloglovin.com/m/24689970/0 

Kommentarer
Postat av: Sahar

Kissie vet nt vad hon snackar om hahaha

2009-04-07 @ 23:55:44
URL: http://sahaars.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0