S-U-C-K.

Åh, bad news. 
Egentligen vart det bestämt att jag, Therese och Hanna skulle köra moppe på fredag, men så kan jag inte. Ska till kyrkan. Um. Vi försöker lösa detta på något sätt. Jag tänkte imorgon, men Therese var osäker och Hanna kanske kunde, om hon fick igång moppen. Äh, vi får se. 

Dagen har varit fin. Jag har suttit hemma med syster. Thomas har varit ute och nu är han på bio, antagligen. 
Jag och Catta har varit och handlat. Höhö. Lite smått kul. 
Vi har käkat pyttis idag, jag är proppfull. Haha. 

Nu sitter jag och lyssnar på McFly - Down goes another one! (Y) 
Jag älskar den, verkligen. Så ***** bra! <3 

På torsdag ska jag vara med Becca, om inget kommer i vägen. 
På onsdag, ja, då vet jag inte vad som händer. Jag tar det som det kommer. 
Imorgon. Ja, imorgon är det tisdag. Inget planerat om Björn inte kommer. 
Sen är jag nästan "fri" hela veckan, förutom dagarna jag ska till kyrkan. 

Puh, men moppedagen är löst nu. Vi ska ta det på tisdag, nästa vecka! Wiho. Hoppas på fint väder! 

Jag har ätit Twister idag. Mums! Hihi. Jag lägger nog på mig några kilon under veckan, men vem bryr sig! Jag njuter av livet höhö. Haop. 

Ni får ha det! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0