söndag, 090405.

Ush. Jag känner mig så trött atm. 

Idag är det söndag. Haha. 
Jag ska bänka mig framför TVn alldeles strax. 
Flera program i sträck, suck. 

Anyway. Idag har jag inte gjort något typ. 
Vaknade sent, väldigt sent. 
Pratade med mor och bror i tele. Saknar dem. 
Jag har käkat, lyssnat på musik och suttit vid datorn. Kul. 

Imorgon är det måndag. Björn kanske kommer "ner" hit. 
Annars blir det på tisdag. 
Sedan ska jag ta kontakt med Flabbis och höra när hon kan va. 
Ska göra samma sak med Hanna och Therese. Vi kanske ska köra moppe, hihi. 

Funderar på att byta design. Känns lite tråkigt med den jag har nu. Vi får se. 

För övrigt har vädret inte varit lika härlig som den var igår. Lite halvtrist. 
Ao. Nu ska jag hitta på något att göra i cirkus 15min, sen blir det la televisión! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0