Åtta dagar minus en dag.

DaVinci på Kattegatt var inget för mig. Jag har bytt till NV på Sannarp.
NV1B -> NV09.

Var på Sannarp idag och checkade stuff. Trevlig personal, våra mentorer verkar snälla.
Jag fick överskåp den här gången 788 -> 785.
Mhm, trivdes inte på Kattegatt. Miljön och allt gjorde mig riktigt trött.
Sannarp verkar bättre... Det är nämare också.

Sedan var jag på Kattegatt och lämnade tillbaka böcker och tömde skåpet.
Henrik och Gunilla önskade mig lycka till.
Receptionpersonal var otrevliga. Pff!

Ja, men nu har jag blåsor och skoskav på fötterna, gr8!

Förra lördagen var väldigt trevlig!
Var hos Larsson med deras 'gäng'. Vi åt tacos, satt ute i trädgården, spelade Buzz och gick på promenad.
Det var ett tag sen jag träffa Becca. Väldigt trevligt. Tack för lördagen!

Ska på fiollektion senare, den första för HT.
Början av mitt sjunde år med fiolen.
Måste byta tid, eftersom jag inte slutar förran 16.00 på fredagar.
Orkar inte ha lektioner på fredagar. Det är så seeeeegt.

Nu ska jag avsluta mitt och Niels 'naturvetenskapsprojekt' från DaVinci.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Tack så jättemkt, du.



Lycka till på Sannarp! Håller tummarna för dig ;)

2009-08-29 @ 09:59:05
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Monika

Det har varit okej! Ska du göra något roligt på helgen da :)? Puss

2009-08-29 @ 17:50:53
URL: http://monikka.blogg.se/
Postat av: Klara

vad bra att det löste sig! :)

2009-09-01 @ 22:07:20
URL: http://klaradahlgren.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0