En kyss.

De flesta har säkert hört om mordet på 15-åriga Therese.
Den som skedde natten mellan den 6 och 7 juni, nu i år.
Det är så himla tragiskt. Så himla.. jag vet inte vad.
Det är så jävla sorligt. 

Ni har väl läst/hört.
Det var på grund av en kyss.
En kyss!
En kyss mellan killen, mödaren och Therese.
Killen var otrogen.
Hans flickvän ville att han skulle döda Therese, om han nu ville ha flickvännen tillbaka.
Det ville han ju såklart. Så de planerar mordet.
Några gånger gick det åt skogen.

Men just den natten mellan den 6 och 7 juni, lyckades han, tyvärr.
Jag kan inte ens tänka mig vad hennes familj, vänner, går igenom.
Fan, tänker människor inte längre?!
Måste världen, livet, vara så orättvist?
Ena stunden lever man, andra är man död.

Ingen förtjänar att dö, ingen förtjänar att bli mördad.
Jag vet inte hur flickan tänkte, jag vet inte hur killen tänkte.
Det är bara så jävla sorligt.
16 år. 16 år!
Deras liv hade ju bara börjat. Det är inte rätt att det ska vara över nu.
En kyss.

Kommentarer
Postat av: RebeccaL

Fattar inte heller hur det kan gå till så ;(

2009-08-09 @ 18:43:24

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0