Nu kör vi!

Tjatjajta!
Då kör vi igång med schemat i skolan!
Fast idag fick vi sovmorgon, pga. att vi inte har språk denna veckan.
Skönt, jag är ändå så grymt tröööööööööött!
Hade idrott sista lektionen, dagens bästa ungefär.
Jag suger verkligen i det, men tycker att det är kul, när det är kul.
Hoho. Vi dansade, sprang osv. Riktigt trevligt, fastän man stank svett efteråt.
Jag cyklade hem och tog en dusch.

Jo, har jag sagt att jag funderar på att byta skola?
Två i vår klass ska göra det. Jag har också tänkt på det.
Jag vet inte vad som är fel. Klassen är trevlig och så...
Visst, vi är lite 'indelade'...
Och det är en bit att cykla/åka.
Om jag byter till NV på Sannarp, kan jag ju cykla ungefär 5-10 minuter innan jag börjar.
Avståndet är ju en del av orsaken. Det är så mycket att tänka på.

Men jag tänker stanna på DaVinci en stund och känna efter.
Det är trots allt bara början, hoppas att det släpper sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym



hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-24 @ 19:25:29
Postat av: Anonym

Din lilla idi!! Hur kan du vara trött???? Vem somnade INNAN mig o vaknade EFTER mig?? Plus så tvingade du mig berätta vad som hade hänt i Mad Men TVÅ gånger!!! xD

2009-08-24 @ 19:42:46
Postat av: Klara

detta låter som en bättre inställning :D

ja, du får la känna efter och se vad som händer! :)

2009-08-24 @ 20:31:50
URL: http://klaradahlgren.blogg.se/
Postat av: rebeccaL

sv; coolt att man kan få pris. Tack för att du kunde komma, det var skit kul att jag träffa dig igen! Wiho, du får komma på fler, om du våågar xD



hihi känner precis som du, känns som att jag kanske vill bytamen vill stanna kvar ett tag till och känna på. Men du får jätte gärna byta till min klass, haha. ;):D

2009-08-24 @ 20:46:59
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: D E L L A

sv; ååååh, samma här!

även om själva människorna där är så underbara.. ja orakr inte sitta still i flera timmar, tar på för mycket energi.

2009-08-24 @ 23:25:23
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Monika

Det är typ okej. Haft en bra dag :)? Puss

2009-08-27 @ 16:33:38
URL: http://monikka.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0