Förut.

Kollade på de allra första inläggen här i bloggen.

Haha, nej fy vad konstigt jag skrev.
Kommer ni ihåg när jag alltid avslutade inläggen med ett "baybay:*"skit?
Haha. Tråkiga texter. Nej, huhuhu.
Jag har verkligen skrivit som en öh, jag vet inte vad.

Sitter och flinar åt mig själv.
Förut skrev jag inte alls med stor bokstav i början av en mening, namn och sådant.
Nu är det nästan så att jag måste ha en stor bokstav, haha.
Haha, nej vilka tråkiga texter. Verkligen.

Hahahahahahahahaha!
Jag höll på med det där "baybay:*"grejen ända till slutet av november!
Sen började jag med "takecare", hohoho.
Ni ser nog inte det roliga i det.

Det där är verkligen inte jag nu. Nu är jag, eh, mer jag.
Det var inte förrän i mars jag började skriva så här.

Om ni undrar så är det sättet jag skriver på, jag syftar på.

Det var då det. Hoho.

På tal om då så har jag en bild när jag var liten.
Haha, vad söt!

En liten jag. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nej men, gud vad söt! :)

2009-08-01 @ 22:28:01
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0