När man har tråkigt.

Så kan man fylla i en lista! 
Sedan ska jag försöka komma på något att lägga till, till SO arbetet. 

JAG ÄR: mccullen, mcflyaren, Madda, Madalena. 
JAG KOMMER IFRÅN: Hstd. 
JAG SAMLAR PÅ: Posters - McFly or Twilight. 
JAG BLIR GLAD AV: McFly, vänner, musik, Twilight osv. 
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Idioter, krig, orättvisa och sånt. 
VEM KRAMADE DU SENAST?: Eh, Liam kanske. 
VAD SA DU SENAST? : Ingen aning. 
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: No one. Smsar ibland när jag blir ledsen. 
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Twilightfilmen, Björn, Becca, McFlystuff! 
VAD HAR DU NU: Mycket. 
HAR DU SNYGGA SKOR?: Javisst. 
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: Kommer inte ihåg. 
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: DaVinci koden. 
HAR DU KÖRKORT: Moppe, bruuuum. 
BRUKAR DU KOMMA I TID: Sí. 
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: Eheh, sockerdricka. 
HAR DU BRA KONDITION: Det skulle jag inte kunna påstå. 
NÄR MÅR DU BRA: När jag inte är sjuk, ledsen, irriterad eller arg. 
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: No idea. 
HUR KÄNNER DU DIG NU: Trött, irriterad. 
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Lite olika. 
KAN DU LAGA MAT: Jag s.u.g.e.r, men jag kan.
VAD PLUGGAR DU: Atm, SO. Annars det mesta i skolan. 
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: Bra och ha om man vill gå/springa/jogga osv. 
ÄR DU SMART: Njae, ibland. 
BLIR DU BRA PÅ KORT: Hm. Ibland faktiskt. 
VAD HAR DU PÅ DIG: Kläder. 
VAD SAKNAR DU: Vad? Twilightfilmen.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: Eeh. Det var ett tag sen. Jag vet inte varför. 
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Nej, för jag kommer inte ens ihåg när jag grät sist. 
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: Nej. Den var seg och lam. 
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Kaffe, latte, o'boy, juice. En massa. 
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Both. 
RAKAR DU BENA: Ja. 
ÄR DU NYTTIG: Inte så värst. 
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: Det beror på när jag är trött eller om jag ska till skolan dagen efter. 
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?: Nopp. 
PROJEKT JUST NU: Nothing? Eller jag skriver bara ett arbete om miljöproblem. 
VAD BORDE DU GÖRA: Skriva tillägg till arbetet. 
VAD VILL DU GÖRA NU: Sova, kanske. 
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Inte riktigt. 
JAY LENO SHOW: Kan vara kul. 
VARFÖR HÅNGLAR MAN: Jadu. Man är kär? Full? Man vill? 
ÄR DU BLYG: Ibland. 
ÄR DU POLITISKT AKTIV: Nej. 
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Nästan 10 tror jag. 
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Fiol, piano. 
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED?: Har sysslat med handboll och lite basket och tennis. 
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?: Nej, jag gillar vanliga brev. 
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?: Nej, för jag har aldrig riktigt upplevt det. 
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?: Jag vet inte. Har aldrig testat. Vill inte testa. 
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?: Hm... på skolgården.
VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN?: Aldrig varit full. 
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG?: Först, prata haha! Sen en massa. 
ÄR DU FEMINIST? Ja, ganska. 
BRUKAR DU SMINKA DEJ?: Njo, det händer väl då och då. 
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV?: Familj, McFly, vänner. 
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Ja, just nu i alla fall. 
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? Inget nu. 
VAD VILL DU JOBBA MED? Jag vet inte. Har ingen aning. 
HAR DU TRÅKIGT JUST NU?: Tell me about it. 
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA?: Vänner, familj, musik, det mesta! 
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG?: Jag gör aldrig något roligt, bloggar kanske. 
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Sova. 
VAD GÖR DU IMORGON? Skriva arbetet förhoppningsvis. 
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?: Denna vecka är snart slut, men nästa vecka: LISEBERG!
HUR SER DIN FRAMTID UT OM DU FÅR BESTÄMMA: Just nu, att jag åker och ser McFly i England eller vart som helst. Jag har jobb, kanske till och med familj! 

God natt! 


Kommentarer
Postat av: CT

det blilr lugnt med killen, vi va pa baseball match, at lite middag o ikvall ska vi nog ut.

2009-05-09 @ 23:27:53
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/
Postat av: caroline liikamaa

hej hoppas du har en mysig lördags kväll.. fin blogg..

följ gärna min på bloglovin...



http://www.bloglovin.com/blogg/542919/my-life-is-your-entertainment



kram

2009-05-10 @ 01:05:18
URL: http://carolineliikamaa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0