Thrillerinspelning.

2morrow ska vi spela in Thriller. 
Jag har inte lust att dränka mig i mjöl. 
Videon kommer förmodligen att läggas upp på youtube. 
Jag ska banne mig vara med! 
Svarta kläder ska jag nog ha och lite svart runt ögonen (kanske!) inte mer. 
Sedan ska jag bara ha min mors underskrift på det. Alltså att det är okej att videon läggs upp på internet. 

Nu har jag SOuppsatsen att skriva + argumentationsskiten. Jag orkar inte. Suck. 
Vet inte hur länge jag har hållt på med detta. SOn ska vara inne på fredag eller torsdag, jag har inte ens börjat?! Vad har hänt med mig? Jag har inte orket, det är ett så stort ämne vi skriver om. Miljöproblem. Och man ska hitta på en PASSANDE fråga SJÄLV. Jag menar, jag har svårt för sånt! Ushushushush. 

För övrigt så går det bra med min McFlystol nere i slöjden. Jag hoppas och tror att jag hinner klart med den innan sommaren. Vi har åtminstone 8 timmar kvar. Jag tror att jag hinner. Jag vill att jag hinner. Jag hoppas att jag hinner. 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0