16!

Vad ska man säga?
Grattis till mig själv och tack klassen för sången! :)


Edit:
Eftersom jag var så stressad innan hann jag inte skriva så mycket.
Vill i alla fall tacka alla som har sagt grattis till mig!
Jag fick godis (mmmm...), nagellack (grymma färger), hörlurar och sånt... Money.
Bra presenter, dock har jag inte fått något av syster... >:(
Skolan var kul, lunch med Becca, Flabb och Anna (Y)
På lördag ska vi vara hos Flabb + ett par andra som jag inte riktigt känner h3h3h.
Ah anywho, jag har haft en superdag! Klassen är hur bra som helst!

xx.


Kommentarer
Postat av: RebeccaL

hihi, grattis! tror att jag har kunnat gratta dig på alla sortes vis nu, eller vänta har facebook kvar :PxD

2009-10-01 @ 18:25:20
Postat av: sofia

Grattis =D

2009-10-01 @ 19:34:11
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: Catta

GRATTIS PADDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-03 @ 17:04:17

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0