Summer of 2010

Jag har:
  • Åkt till Stockholm (där jag såg Lautner och Stewart!), Göteborg och Malmö
  • Spenderat nästan en hel timme i Falkenberg
  • Ätit glass
  • Åkt inlines och ramlat
  • Väntat på mina betyg (som fortfarande inte har kommit!)
  • Längtat efter något nytt från McFly
  • Blivit lite smått besviken på McFly
  • Varit nervös inför höstterminen
  • Funderat på vad jag vill bli när jag blir "stor"
  • Velat lära mig koreanska
  • Varit singel i över ett år och fortfarande inte träffat någon Jacob Black
  • Spelat tennis med Larsson
  • Velat resa utomlands, men inte gjort
  • Tagit ett steg bort från Twilight-världen
  • Tagit ett steg närmare K-pop
  • Sett Eclipse på bio med syskon
  • Ätit lite mer glass
  • m.m
Ni vet, sånt man brukar göra lite sådär på sommarn :)

Kommentarer
Postat av: Cara

Jag är inte i USA än, ska åka dit snart :) , ska gå i skola där ett år :)

2010-08-01 @ 15:24:06

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0