18/8

JAG ÖVERLEVDE FÖRSTA SKOLDAGEN! :D
höhö.. iaf det vart jättekul att träffa alla igen :)
hade först prat med hans och lena :D fick några papper ^^.. sen fick vi lunch (: köttbullar med makaroner! ;D jättegott..
sen va det SO, med madde ist för mange som fått rektortjänst på hallägraskolan x( mange va våran SOlärare förut för dom som inte visste de xD haha vi ha fått en ny tjej i klassen, ronja ^^ haha
sen fick vi ha bild halva klassen :D kul! hm.. x) sen va det idrott, ingen idrott utan mer prat :) haha och till slut den "efterlängtade" engelskalektionen -_-' mera prat inget kul iaf ^^ haha
det var ju då lite kortfattat om min dag! :D hur var eran? ;)

och ja becca! jag skulle vilja ha lite hjälp med min blogg för jag fattar inget 8D haha :) tack.
baybay! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca L

Tjoho det är inte många som överlever, jag överlevde nätt och jämt, vi hade förra årets nationella prov idag -.-'. kuul... andra dagen på skolan t.o.m. iaf javisst kan jag hjälpa till om du skriver hur du vill ha det och så kan jag försöka fixa till allt x), kanske på msn? :D

2008-08-19 @ 18:12:39
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: thewriter;D

haha ja :D men nationella prov? :O hah shit de har nt ens vi :S x) hur gick de? ^^

mm visst :D haha nejmen ja tkr att du kan göra som du vill faktiskt :) hehe

2008-08-19 @ 18:38:07
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0