19/8

idag vart det skola igen -_-'
första timmen va idrott! eftersom de fixar omklädningsrummen så kan vi inte ha idrott ;< vi fick gå en 40minuters lång promenad, gick med hanna och patricia! det vart jättekul :) haha
sen va det svenska. vilket betyder PER :S haha jag gillar inte honom, han snackade i 20 typ sen fick vi våra böcker och pärmar.. efter det skulle vi skriva om oss själva :( haha jag gillar inte det. får skriva klart det på imorgon.
därefter var det terminens första spanskalektion.. nya platser. han hade glömt att sätta mig på en plats så jag fick sitta alldeles själv :O synd om mig haha not! det var lamt iaf.. som vanligt.
sen var det lunch, jag och patrcia är de ända i klassen som har lunch då ;D gött :)
hemkunskap efter det men vi stack och kolla på höjdhoppet. därför blev det ingen HK ;D höhö kollade ända till slutet, jag och patricia :) synd om holm! fjärde plats.. attans vilken otur :/ PUTTE! :( iaf men han var väldigt duktig och det var även han um som hoppade ifrån vänster(?) sida :D jag gillade han, han var cool ;) hehe sen stack jag hem och nu sitter jag här o tuggar på mitt äpple :D
inga läxor än.. :) haha göttans! idag mår jag fint haha :D varmt väder typ.. :) lite regn på morgonen men ändå det går :) haha
baybay! :)


Kommentarer
Postat av: majse

HOLMPUTTE !

2008-08-19 @ 19:11:36
URL: http://totallymajse.blogspot.com/
Postat av: thewriter;D

PUTTE!

2008-08-19 @ 21:13:36
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0