20/8-21/8

SHALALA! idag mår jag toppen! :D hur äre me er? (;
mycket kort sammanfattat om gårdagen!

igår vart det en vanlig skoldag;
svenska, engelska, kemi, lunch, halvtimmes matte, fördjupning
dagen var helt okey :D

och lite om idag;

idag har jag också vart i skolan! :D ihih :) patricia var sjuk -_-' så ja va ensam på lunchen.. stack hem :D haha ibland är det bra att bo närma skolan :) höhö käkade lite stuvade makaroner o meatballs! :D haha syster joinade mig eftersom det är hennes sista sommarlovsdag ;D
sen stack jag tbx till skolan, hade spanska >.< lektionen gick lite snabbare än vanligt :) till slut hade vi sv med per. fortsatte att skriva på min uppsats ^^ heheh inte klar än iaf och den är dålig (: iaf sen så slutade vi :) o ja stack hem o käkade lite o satte mig här ;D

Kommentarer
Postat av: RL

haha, vad kul med kemi (L) älska ( eller kanske bara jag ) x)nu har vi haft matte nationella och engelska ska ha sv på fredag

förra årets

2008-08-21 @ 19:28:42
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

haha jau kemin va helt okej faktiskt, vi ha periodiska systemet(?) haha kul faktiskt :D uh va jobbigt :S haha ^^

2008-08-21 @ 20:29:29
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0