25/8

vaknade typ halv sju idag. råkade resa mig upp för snabbt, så jag har haft huvudvärk hela dagen -_- fast den var inte jättejobbig :) klarade dagen iaf.
varit i skolan då :)
SO första timmen, jag kände mig så hyper då så jag och patty satt och flummade hela timmen samtidigt som vi gjorde frågorna ;D haha :)
uh.. Normer och Värden andra timmen, klassen samlas x) fick skriva i våran lilla "dagbok" elr nu vad man ska kalla den :P haha sen fick vi göra kollage :D jag och patty gjorde en tillsammans :D ihih, den är inte klar än!
lunch, ingen god mat :S
halvtimmes SO, pratade skit mkt xD haha och mycket skratt tyckte jag att det blev. verkar som om att våran lärare knappt klarar av oss xD haha :)
bild sen då. gör en "bildbok". jag tog temat "blommor" :D haha hittade ingen tidning med blommor >.< så jag ska ta med nästa vecka.
idrott! brännboll blev det x) små lag :D haha vårat lag blev utbrända 2ggr :D hahah och förlorade den matchen med 36-8  xD haha vi äger xD sen körde vi igen och där förlorade vi med 10 poäng, 28-18 :P har nog aldrig skrattat så mycket under en brännbollsmatch x)
och så slutade vi med ENGELSKA! jag läser sista harry potter boken på engelska ;D hahah :) det går la sådär :P höhö.
sen så slutade vi! :D

det var typ min dag :)
baybay! :)


Kommentarer
Postat av: Cara

Ja det fick vi -.-

Vi får alltid två läxor i spanska på en vecka,.. -.-

2008-08-26 @ 15:19:26

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0