lamlamlamdag.

jahao en ännu lam dag (: inte gjort så mycket eftersom jag gick upp 20 över 2 xD haha fett skönt att få sova ut :)
snart är det skola, mindre än två veckor kvar. jag gjorde klar min spanskabok idag btw :D yepyep jag är duktig (a)
och på onsdag blir det stråkläger i uhm.. 3 dagar :D hah onsdag-fredag :DDD jag längtar!!! baota mycket) (; höhö kommer att bli skitkul att få träffa becca och dom :D har saknat dom (;<3

sitter här och lyssnar på Smile - McFly <3 den är för bra :) får en på riktig bra humör! :D
idag är det 080808 btw! :D haha det kom jag på när jag fick ett sms om det ;D hähä :) trevligt ;D nu ska jag dra och titta slutet av smallville ;D heeh missat mitten av den (: fast syster sitter och kollar..
baybay :D
smallville :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0