Heyhey

jaojao nybörjare här dåva (: försöker lära mig allt detta. hur som helst, idag fyller pappa år :) stort grattis till honom :D<3. börja skolan om en månad, jag börja få panik, jag vill inte alls börja i nian. självklart kommer det att bli kul, men jag vill ändå inte. börjar känna all press på mig redan. menmen man vill ju inte gå om heller ;) jag har tråk, snart 3 veckor sen man kom hem från vietnam dårrå. fett skönt va de där, ganska mycke regn men de va helt okey :) för kallt vare ju inte :D om mindre än en månad blire läger (stråkläger) :D ganska mycket fiol bli de yes (: i år bli de mycket skojj :D vår lilla stråkband ska ju få en/nårra låtar att spela på :D<3 jag längtar :)
idag har de inte blivit så mycket. somnade 6 o vaknade 2 (a) lyckat men lillebror väckte mig som tur var, jag satte mig vid datan, ofc. chattade med mammas kusse från vietnam. (ja jag kan skriva pyttelite på vietnamesiska utan alla tecken som dom har xD) de var rackans trevligt, sen så logga han. klockan va väl nästan 9 där borta (: de e bara jag mamma o min yngsta lillebror kevin hemma :D thomas (andra lillebror :D) e på bio me hans vän som senare ska sova över här >.< systeryster är på prao (jo de e sant under ett sommarlov me) marinfestivalen ;D.
hoppas att ja inte har tråkat ut er med all denna tråkiga text, förlåt :). för nu ska ja ta o försöka lära mig lite mer om detta, sen så blire mer data ikväll för ja få ha min syrras data när ja vill hela denna veckan ut o hela den andra (H) yay,
baybay :*


Kommentarer
Postat av: xD

ahaahhh vadå under ett sommarlov me?! de va faktiskt jätte kul!! :D

2008-07-20 @ 22:56:38

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0