i'm back 8D

yesbox i'm back ;) ha inte gjort mycket dom senaste dagarna ^^ haha inte förvånad? :) inte jag heller :P suttit för det mesta vid datan (H) syster målade mina naglar haha :D fast det var för några dagar sen. (kolla bild) FLUGSVAMP FTW :D haha :) men jag tycker att dom blev söta :D haha men är färgen söndersliten :) haha läser de 2 sista harry potter böckerna ^^ något jag har lovat min syster ^^ heh är klar med den sjätte boken och närmar mig slutan av den sjunde. spännande? joda :D sen har jag hela saknad/hemsök - serien framför mig. jag som ääälskar att läsa. *host* jag lyssnar på musik just nu och till helgen kommer mina morbröder från danmark :) haha yayy :D men nu ska jag dra härifrån och läsa lite ^ haha, hare ;)
baybay.

systers och mina naglar/fingrar (H)


och mina fingrar <3 harry potter och dödsrelikerna.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0