22/11

from left to right. 

Heeeejsan! 
idag känner jag mig såå lycklig :) jag vet faktiskt inte varför, men man har ju sina stunder ;D 
på tisdag är det stråkfesten eller nu vad de kallar den. jag ska nog ta min lilla moppe och brumbrumma dit (a) inte säkert, vi får la se. men jag längtar! ska få träffa en massa småvänner där ju :) och träffa becca framförallt! :D<3 

idag har jag inte alls gjort mycket. suttit framför datorn, när jag borde sitta och läsa på glosor och till SO;n. menmen, sånt händer alltid mig. jag kommer att stressa sen, men äh jag ska läsa snart. haha. 

jag börjar får panik nu. jag vill verkligen inte växa upp :o. jag vill inte byta klass! jag vill inte börja på en annan skola :S xD haha. ush vad löjlig jag är, men jag börjar få ångest nu. jag vet inte ens om jag kommer att komma in på DaVinci. tänk om jag inte gör det? tänk om jag har för lite poäng :| nejnej :( jag vet inte ens vad jag vill bli när jag har pluggat färdigt. uuurgh! 

men vädret här nere i halmstad har varit kass! kallt och halt :(

jag har nämnt att jag ska vara tomte i luciatåget va? :) hah, men i så fall måste jag hitta kläderna xD haha. 
och jag ska snart till tandläkaren :o jag vill faktiskt inte. mina tänder är inte i bra skick kommer dem säkert att säga (; hahah :D men ja. 

idol! såg ni igår?! vad jag är aaaaarg -.- Anna förtjänade att stanna kvar! Johan är ju bara kvar för hans dummafans xD haha inget illa menat, men han suger som in i ahaoighahodsf. jag stör mig på det ._. tänk om han vinner bara för det :S han borde åka nästa ggn! 

ska ta och dra och plugga eller nåt.
takecare&baybay! :*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Håller med JOHAN SKA UT!



Vad kul ksa du välja daVinci, du kommer säkert komma in :) jag ksa nog välja Nv- science x).D

2008-11-22 @ 17:06:01
URL: http://meftyou.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0