1/10, JAAAAA! ÄNTLIGEN!!!! <3


 the end of the countdown!!; idag är det min dag! ;) ihihh :)
morgonen började med att mamma kom in och sjöng för mig (a)<3 bror & syster vaknade o sjöng med, fast thomas låg fortfarande och sov ^^ dem är för gulliga! <3
öppnade paketen; tröja från cubus, sjal från H&M, plattång från Åhléns, fick även en bästis armband & 100 kr från becca igår <3 tacktack i love my presents! :* mormor kom senare på dagen och jag blev 100 kr rikare ;) höhö :D

fick även jeppe att skriva grattis med en röd penna på min handflata o patty skrev med en blå penna på min arm, även min bästisarmband från becca på bild <3


iaf skola idag ^^ började med svenska, bara några få hade sagt grattis (:

engelska, patty går runt och säger till alla att jag fyller år x) christer (eng. lärare) får reda på det och så sjunger alla för mig i slutet av lektionen xD haha jens grattis va ändå bäst "GRATTIS LENA!" haha han är gó han den jens :) fick även tillbaka eng. provet! :DD ihih jag blev nöjd, 93/100 (Y) trodde inte att det gick så bra :)
kemi, fick även ett grattis av hans :) alla är såå snälla ;> jobbade på som vanligt då..
lunch, käkade med jenni, cicci & karro :) dem är trevliga dem! :)<3 fick ett grattis från gunnar (idrottsläraren ;D) ihih :D
halvtimmes matte; fick grattis från hans där med :D jobbade på där med ^^
fördjupning, fick ett grattis av Mia, drama&teaterläraren (Y) självklart så tackade jag :D ,pratade/planerade den fösta timmen och dansade den andra. (:
&så självklart fick jag en massa andra grattisar! jag uppskattar dem tack så jättemycket allihopa! :)<333
becca ringde en stund in på dagen, åh vad jag blir glad av att prata med henne! :)<3

sitter här, borde plugga och det ska jag, så
hare&baybay! :*

btw så är det judiskt nyår idag! ;)
(pallar inte med en dagens idag sry (: <3 i hope you don't mind :] )


Kommentarer
Postat av: Bambi (RL)

Detär ingen vanlig dag för det är maddas födelsedag! GRAAATTIIIIS!!!<'33

2008-10-01 @ 17:56:59
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

yees it is! ;) hah man tackar så mycket! :D<33

2008-10-01 @ 20:55:41
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: XD aka Catta

Grattis Madda Padda!!!

2008-10-02 @ 18:43:51
Postat av: Madda! :D

ty! :D<3

2008-10-02 @ 19:35:11
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker mycket om det du skrev! Kul att se lite nyttiga saker och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 16:11:27
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0