14/10

idag fyller christine minsann år! grattis :)

ingen skola idag! STUDIEDAG (Y) uuh i love them :) <3
men ingen ledig får man, nej! för det ska bli plugg idag.
sen orkerster senare på dagen :) får se om becca ska cykla idag :d

vaknade vid 6tiden x) gick upp borstade tänderna o gick o la mig på soffan och somnade x) haha (Y)
vaknade en stund senare, syrran och mamma skulle iväg. gick upp där vi 9tiden igen. satte på datorn och sånt ^^
sen inte gjort så mycket, lyssnar på musik (; <3 simple plan! :D

måste tipsa er om en bok, ni måste läsa AVALON HIGH - MEG CABOT! handlar om en tjej som flyttat eftersom hennes föräldrar är typ professorer, de har fått ett år ledigt och så flyttar dem iväg det året. tjejen heter Elaine Harrison. boken är på engelska, men man fattar väldigt mycket. :) ge den en chans! :D hanldar lite om kärlek och sånt.
meningen med boken är att jag ska ha den till engelska lektionerna. men den är så bra och jag har läst hälften av boken haha ^^ måste ta en paus, annars har jag ingen engelska bok till lektionerna x]

japp det var det, det! :)
hare&baybay! :*

Kommentarer
Postat av: Rebecca [MeFtYou]

haha det läter ju som jag x) läser minst en bok varje vecka x) thanks to the libery x) btw vad fubbigt att ni har studiedag!

2008-10-14 @ 17:07:28
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Josefinaste

jag är jättedålig på att kommentera men jag läser din blogg så du vet;) :D

2008-10-16 @ 20:16:56
URL: http://josefinastee.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

becca: haha xD jag brukar nt gilla läsa böcker men meg cabots böcker läser jag hur lätt som helst xD nt alls :) ni har ju ledigt typ 2dagar var sjätte vecka? xD

josse: haha :) naw thx dsm! :D

2008-10-18 @ 12:52:37
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0