2/10

hejhejHEJ! :D
idag mår jag minsann toppen! ;)
kom hem från skolan och sov i typ 1,5 timme, göttans :)

började dagen med biologi, håller på med genitik (:
matte sen, jobbade vidare med negativa tal.
lunch, fiskgratäng som såg ut som om en hund hade spytt upp det, enligt tim haha :D härlig kille x)
spanska, glosförhör osv ^^ lekte nån lek i slutet (Y)
svenska, litteraturtest, jag är vääldigt säker på ett IG där ^ ush asså, för mycket att hålla reda på. det gick skit.
hem sen :)
sova, vakna, käka, jobba lite på lägenhetsarbetet oså sitter jag här ^^

dagens lista;
Dagens humör: irriterad och en aning glad.
Dagens väder: regn, regn, regn, regn!
Dagens frisyr: nersläppt
Dagens klädsel: min nya mcfly tröja! <333 svarta jeans, underwears o strumpor + linne
Dagens smycken: bästisarmband <3
Dagens planer: sova.
Dagens materiella vill ha: inget :S
Dagens längtan: tisdag :)
Dagens fundering: varför? :S
Dagens beroende: musik :D
Dagens tråkigaste: uh oO vet inte ^^
Dagens tidning: ingen.
Dagens låt: McFly - Too close for comfort <3
Dagens tv-serie: comedy inc! haha xD
Dagens naglar: Rosa, marinblå, slarvigt påmålade detaljer på ena handen o på den andra står det: M.c.F.L.Y
Dagens hemsida: www.gratisgodis.se
Dagens mat: kålpudding, potatis o sås, :)
Dagens borde: sova mer.
Dagens roligaste: um.. inget sp typ ._.
Dagens personer: mcfly <3
hare&baybay! :*

blir nog en bild på mcflytröjan när jag har tid :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0