29/10

you're everything i ever wanted.

shalahej! :]
ser på days of our lives.
den är sjuk haha xD
det blev ingen dansövning för mig, jag får hoppas att pappa inte ångra sig heller.
ush trött! jag har inte ens bytt om ^ haha. 

jag borde inte ens sitta vid datorn :S dataholic, yes i am.

lovet är typ snart slut verkar det som ._. jag har världens tråkigaste lov.

men jaja, det blir ju gymnasiebesök hela nästa vecka (Y)


dagens lista;
Dagens humör: trött och irriterad ^
Dagens väder: uppehåll från regn :P kallt.
Dagens frisyr: a mess!
Dagens klädsel: pyjamas och underwears ^ :D
Dagens smycken: inga än.
Dagens planer: softa.
Dagens materiella vill ha: godis haha (a)
Dagens längtan: nästa vecka :d
Dagens fundering: -
Dagens beroende: musik
Dagens tråkigaste: hela dagen
Dagens tidning: aftonbladet?
Dagens låt: On and on - Agnes Carlsson
Dagens tv-serie: days of our lives ?
Dagens naglar: sönderslitna marinblåa naglar
Dagens hemsida: http://caralala.blogg.se
Dagens mat: mackor?
Dagens borde: softa.
Dagens roligaste: inget.
Dagens personer: inga.

btw pappa ringde precis. behövde inte alls följa med honom ^
jag har missat en till dansövning -.- gaaaaaah! oh jaja. gjort är gjort?

takecare&baybay! :*


Kommentarer
Postat av: Cara

Aaaw, tack <3

2008-10-30 @ 00:06:32
Postat av: Madda! :D

varse :D<3

2008-10-30 @ 00:17:39
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0