080909

jag mår en aning illa efter löken :S
jo nu undrar ni säkert vilken lök!?
här har ni svaret;
hemkunskapen idag hade vi typ snack om lägenhetsarbetet.. boring! sen så fick vi laga mat ;D fisk, potatis o grönsaker. jag o patricia kokade potatis en liten stund sen så råstekte vi dem MUMS :* vi stekte även panerad rödspätta elr nåt jo den vart en aning rå haha! :D (Y) kokta morötter o ciccis, karros o ronjas sallad :) de va gott :) patricia gjorde nån konstig (tyckte jag) lemonadsås typ med MASSOOR(!) av lök :> självklart fick hon såsdelen med äpplen o ja fick den delen med lök +o( ushush de va inge gott alls (se bild) fast de ser gott ut må jag säga :D

började dagen med frukostlöpning, gick till skolan vid 7.15 och det spöregnade måste jag säga! fast mysigt om man va inomhus, några+jag var lite osäkra på om vi verkligen skulle springa, men såklart så hade det slutat regna,, (Y) jag o patty + några till började långsamt jogga iväg. jag klarade 3km! (klaga inte, jag har inte världens bästa kondition!) o ändå så sa gunnar att vi skulle ha sprungit 3,5 km ist :@ jag som var så glad att jag valde 3 km vägen o jag klarade hela sträckan joggande! :D det var inte alls så farligt, inte som det brukar vara iaf. det började spöregna igen när vi var på väg tillbaka till skolan.. bokstavligen B.L.Ö.T.A blev vi, det vart ba att duscha o byta om till varma goa kläder :)<3
frukost efter det, åt en macka med skinka o guurka :) gott o så 2 glas juice (Y) vi tackar skolvärdinnan Ulla för detta (:
sen så var det en helt vanlig dag; Sv, Spanska, Lunch & Hemkunskap. (:

senare ska jag dra iväg till orkesten :D ihih puss på det va, o absolut inte på tröga mikel >.<
baybay! :*

maten ;) tycks om upplägget? 8D visst äre najs! :D


Kommentarer
Postat av: meftyou

var sprang nu på galgberget? eller finns det en slinga på vallås?:D:D

2008-09-09 @ 18:12:33
Postat av: Martina

mihih, rödspetta, en av mina favoriträtter:D

2008-09-10 @ 14:56:36
URL: http://martinasandstrom.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

höhö ne slingan nere där längs med E6:an :P ^^

2008-09-10 @ 15:24:19
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0