10/9

då ta vi och börjar med att gratta min morbror och mammas kusin dåva! :)<3

nu är jag hemma från skolan (: inge rolig dag alls typ förutom kemin <3
började med segaste SV, o strax efter blev det såklart segaste än segast engelska .__.
fast engelskan började bra (Y) 35min - ciccis o karros engelska lektion var lätt roligast :) såg en bit av the notebook! jag vill se hela och det måste jag göra ((:
sen blev det kemi o lunch, halvtimmes matte o till slut fördjupning, såg på någon seg 1900-tals film >.< lamaste ever! hihi :D
vi slutade tio i tre och jag stack ut o väntade på bussen med hanna och patricia :) de ringde ett samtal medan jag gick runt o pratade med björn hah och bråkade med tim :) hööh (H)
när de klev på bussen drog jag hem.

dricker feestis nu (Y) mums! haha :)
sen blir det la matteläxan och spanska glosor -.-'
hare gött folks!
baybay :*


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0