16/9

countdown; 14 dagar.

sitter och lyssnar på mcfly (Y) <3 åh vad jag älskar dom :*
idag vart det skola.. FRUKOSTLÖPNING - jag totally love them <3
4 km blev det idag, kände mig riktigt duktig och tack till hanna som sprang med mig :)
frukost därefter, två mackor + två glas juice ;) sen blev det lite snack och så fick jag, karro och några till stanna städa bort frukosten.
rast, sen blev det lama Svenska ._. rätt okej men ändå segt, fick sitta och berätta om något.
jag blir ALLTID stressad när jag ska prata inför klassen/"publik". jag snackar snabbare och snabbare :S jag börjar bli orolig för mig själv :| jag hatar det!
spanska :) det gick rätt snabbt idag ^^ gick igenom lite till provet, hade diktamen osv ^^
lunch JAG GILLAR INTE FISKGRATÄNG + PULVERMOS! >< blä. jag blev lämnad ensam så jag tog en liten promenad ut och satte mig någonstans. (nej det är inte meningen att ni ska tycka synd om mig :])
hemkunskap. vi hade tema köttfärs. patricia och jag gjorde en pannkaksrulle ;) den blev mumsig! :*
jag lyckades läsa fel recept 2ggr ;D de ni! kan ni inte slå (: elr? ^^
vi slutade en halvtimme tidigare för att läraren skulle iväg eller nåt.

väl hemma så satte jag på datorn o slog mig ner :) ska göra SO-tentan senare och plugga till spanskaprov och lära mig engelska glosor ;]
ikväll blir det "notposten", ska ta och se om jag hittar några noter :) efter det blir det orkester (Y) det gillar vi.
so, i'm off :)
baybay! :)

jag saknar dig, bästa vän! <3


Kommentarer
Postat av: RL

jag förstår inte vad frukostlöpning är.. men det verkar kul :D x)

2008-09-16 @ 15:45:53
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

frukostlöpning är när alla nior springer på morgonen (7.30-8.00) fast på olika dagar :D man väljer hur långt man vill springa men typ minst 3,5 km skare va :) o de som tränar ska springa minst 5km :) skitkul är det! :D

2008-09-19 @ 12:56:20
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0