20/9

countdown; 12 dagar? höhö :)

god middag! :D haha
12.31
har inte hunnit med bloggen, sry :]
men här kommer ett inlägg!

18/9; idag fyllde SYRRAN 17 :) stort grattis till henne :'>
vaknade vid 6 eller nåt :) fick stiga upp då och plugga till spanskan. jag fattade fortfarande inget, men det fick gå. gick till skolan där vi började dagen med biologi. inte lika kul som kemi, men nästan ;d efter det blev det matte med Hans :) räknade måånga tal (Y) jag är duktig jag.  lunch, alla i klassen hade lektion, förutom jag ._. så jag stack hem till mamma :D haha och käkade där istället ;) stack tillbaka till skolan och fortsatte med spanskaplugget. en stund senare kom typ fidde ut från att ha gjort spanskaprovet :) han hjälpte mig lite där, tack :) sen vart det min tur att ha spanskaprov. det var ganska lätt faktiskt :D höhö, fast det blev lite fel på "skriva själv"uppgiften och på den sista, "indefinita pronomen". jag var bland de 5 sista. det var ungefär 5 min kvar av lektionen när jag lämnade salen och det kändes skit. stack till svenskan :) fick skriva referat av "en kort tid att leva" fick även tillbaka "beskrivningsuppgiften", VG+ (8). jag får bättre betyg nu när vi har Per :O när vi hade Leffe fick jag bara G/G+ eller så. jag är stolt över mig själv :> slutade sen.
det blev hem och skriva mer på "SO-tentan", det gick inte bra :/

19/9; vaknade mucho tidigt, haha :D not. 5.40 eller nåt. satte igång med skrivandet (SO-tentan) det gick inte alls bra men jag blev klar då. ush jag borde börja planera bättre med sånt, annars blir det inga bra betyg. so, jag gick till skolan vid 8-tiden med SO-tentan i väskan. det kändes inte alls bra. fysik var första lektionen. Hans gjorde försöket, vi håller på med Optik - läran om ljuset, eller nåt ;D 35 minuters fysik, sen fick vi plugga till SO-provet/matte-diagnosen. han är för snäll :D haha det blev plugga till matte för mig, eftersom jag bara skulle lämna in SO-tentan iställer för att göra SO-provet. efter fysik blev det håltimme för mig och cissi, medan de andra gjorde SO-provet. ush vad tråkigt! :) vi träffade på Christer, spanska läraren. frågade vad vi fick på provet :D, jag blev överraskad, 94/100 :) det blev även ett MVG till cissi ;D sen var det 55 min kvar av håltimmen, vi satte oss i soffan. 25min kvar av provet kom gp m.fl. ut efter provet :). patricia dök helt plötsligt upp lite innan matten! :S fattade inte varför, för hon sa att hon var sjuk och så. hon gjorde spanskaprovet sa hon i alla fall. matte-diagnos efter håltimman :D det gick superbra för mig haha :) jag svarade på allt och kontrollerade allt en gång innan jag lämnade in det. och det var tur det för annars hade jag svarat fel på en av uppgifterna. så jag lämnade in diagnosen, som sista tjejen i klassen ;D gick och käkade med tina :] maten var rätt go faktiskt :) schnitzel :)<3 haha ^^.
slutade sen, klockan var la halv tolv eller nåt :) kom hem, spelade fiol och så. sen blev det fiol ^^ 13.30. cyklade dit och så, spelade i cirkus 25 min :D sen cykla vidare med syster till hennes pianolektion. träffade på bengt :) becca & malin kanske kommer på orkesten på tisdag (Y)<3 inte säkert men vi får hoppas, för det var ett tag sen jag träffa dem. cykla in mot stan igen, tänkte hämta ut en film bibblan, men jag skulle tydligen hämta ut den inne i vallås. letade även efter en engelskbok till engelskalektionen. hittade ingen bra, ville ha en Meg Cabot bok, men nejdå, de fanns ingen där. jag och syster gick till bokhandeln och köpte en bok istället, Meg Cabot - Avalon High :). den ska jag läsa istället för sega harry potter boken. hhöhö vilken diss ;D sen så cykla vi hem igen. jag jobbade lite på matteläxan som jag tror att vi har. käka, duscha sen blev det sängen, haha. vi ha möblerat om min och syrrans rum btw! vi satte ihop sängarna som dubbelsäng (Y) fatta vad jag sover gott nu eller! höhö ;]

IDAG, 20/9; har jag inte gjort så mycket, tråkat haha. och jag har inget planerat heller.

baybay! :*


Kommentarer
Postat av: Cara

Läste ALLTING. Känner mig duktig :D

2008-09-20 @ 19:55:35
Postat av: Madda! :D

hahah de blev rätt mycket att läste ja haha x'D tack o de e du! :) snällt ;D<3

2008-09-20 @ 22:14:15
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0