25/9


todays outfit.


countdown; 6 dagar? :D

höhö jag har inget liv.

jo då vart det skola idag.
ingen bra morgon nej. haha jag bråkade med min äälskade broder. han är uppkäftig punkt slut
det blev biologi på morgonen! hihi jag gillar.. halvt. vid 9tiden utlöstes brandalarmet och vi gick allihopa ut. det var ju inte direkt varmt heller. 10 min senare eller nåt gick vi tillbaka och fick läxa, sen så slutade vi. matte därefter. jobbade mucho bra (Y) haha. lunch. lasagne.. um, den var la helt okej. jag gick och satte mig o pluggade spanska glosor! duktiga jag huhu. jag var vääldigt sur på rasten, de måste jag erkänna. lyssnade på Down Goes Another One - McFly på högsta volym. <3 otroligt bra är den. i alla fall. kvart i tolv typ blev det spanska ;) såg på en 20 minuters film och hade glosförhör osv. tio i ett blev det svenska. fick en uppgift, skriva en "deckare" jag började lite smått på den. vi fick sluta 20min tidigare ;D haha :D 
gick hem och hamnade här tihih.
jag ska börja plugga lite och diska. haha
det bliver ingen dagens lista idag btw.
hare&baybay!

you're never there when i turn around.

Kommentarer
Postat av: RL

OH!! ge Kevin en extra stor kram! berättar sedan!

2008-09-25 @ 19:34:39
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

haha okej :P berätta vad? x'D

2008-09-25 @ 20:30:29
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Martina

vi ska oxå skriva deckare på svenskan. :(

suuger! x)

2008-09-26 @ 17:11:42
URL: http://martinasandstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0