2/9

kom hem från skolan för typ 15min sen ;)
har så ont i huvudet >.< ska nog ta en tablett sen (:

skolan idag :) kul va det :D jag älskar typ tisdagar ;D
Idrott, Sv, Spanska, Lunch, HK
oj insåg att de nt va så många lektioner :O
iaf
idrott; vi hade uppvärmning, skitjobbig -_- sprang 2 varv runt grusplanet (ntjobbigt!) sen hade vi en väldigt jobbig uppvärmning 4 varv på den x] sen hade vi "evighetsstafett" kul va den ;D ihih laget jag var i vann (Y) sen de sista 15min fick vi välja, jag o patty valde fotboll (so) höhö skitkul :) vi förlora med typ 4-3 (: lag1: jens, steffe, jag & ardian. lag2: eddi, wiede, patty & fidde. hah gunnar hoppade in som målvakt åt de andra då vi ledde me 2-0 :) hah :D
Sv; lämnade in min uppsats som jag slarvigt skrev klart :) sen lyssnade vi på Pers prat om författare oså o de sista minuterna fick vi typ jobba -.-
Spanska; började typ 5-10 min med att vänta på några som hade haft idrott lektionen innan. det va trevligt sen så gjorde vi typ nån övning blabla ^^ lyssnade på nån text, fick glosor, lyssnade på nån text igen o skulle översätta den x)
Lunch; U.R.K, "pastagratäng med kyckling" jag fick huvudvärk av den :S jag och patty gick ut, satt ute o sen kom 3 killar o frågade om vi hade 14spänn de kunde låna, men tyvärr så va vi panka :) de va skitsöta så vi bestämde att gå o se vart de skulle x] höhö förföljare! :D iaf hittade nt dom så vi gick tbx ^ de va kul ;D
HK; två timmar :S orka liselott -_-' hon fick ryck :D hahah alla knäckte sig typ x] haha skitkul va de iaf. vi fick baka bröd o göra grönsakssoppa :) höh det blev gott, sen gick hon igenom vårt "lägenhet-arbete" sen så sluta vi typ :D
my day o senare ska jag på orkester! :D ihihih fuun :)
baybay! :)

Kommentarer
Postat av: majse

Om bengt undrar, hälsar du att jag inte kmr ikv? :]]

2008-09-02 @ 16:35:50
URL: http://totallymajse.blogspot.com/
Postat av: josefina

Det ska bli as kul med prao:)

2008-09-04 @ 19:10:14
URL: http://josefinastee.blogg.se/
Postat av: XONX

Trevligt :D

2008-09-04 @ 19:15:22
URL: http://xonx.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0