5/9 18.43

TJUHEJ! :D
varit lite off då (: but i'm back! for a while :D
varit i skolan de senaste dagarna då :D kul faktiskt ;) 

tisdag p.m; orkester blev det, tog en väldigt najs promenad med patty in dit :)

typ nästan inga blås i orkesten längre ._. jag blev besviken! o majse var inte där, :/ hade ellen, theo i "1:a fiol" :D höhö blev nån beatles låt o det vackraste :)


onsdag 3/9; började med svenska :) fick tillbaka min uppsats :d ihihi och det blev ett MVG (9) ;D haha stolt assu ;)
sen blev det engelska, eddi hade lektion ^ fick se den dära alien filmen i typ 20 min haha xD om ni fattar, vilket ni säkert inte gör ;)
uh, det fick bliva kemi där efter (Y) <3 kul!! 8D
lunch (: gick ut med tim & patty :D hihi satte oss uppe på viadukten(?) haha skit kul satt o sa hej till alla som gick där nere :D uff asså :D ställde oss upp en litenliten stund x] oså kmr det såklart en kärring på cykel! "nödvändigt o ställa er upp elr?!" fy va vi skratta efteråt x] sen så stack vi in.. ^_^
halvtimmes matte & till slut! fördjupning <3 "the one that i want" blir det med patty ;D höhö vi hittade på några danssteg ;] slutade sen :)

torsdag 4/9; började med biologi (H) hade läxa o de blev jag som fick rita på tavlan ._. :) fast jag fick ett tack ;) haha :)
från biologi till matte! gick igenom läxan o jobbade några uppgifter ^^
lunch, gick ut med patty, uh plockade lite blommor :D ihih (bild)
spanska, inga kommentarer -_-
svenska ^ såg några dåliga filmklipp o jobbade sen :) tråkigt typ x) haha sen så va dagen slut!

fredag! 5/9; uhm va hade vi? :S ja just de'! :D började med tråkfysik ^^  ritade typ ljusstrålar i 40 min sen blev det jobba i boken ;/
SO sen ^ tråkigt! brukade vara kul, nu är de bara segt ;(
dagens sista lektion blev matte nja patty stack mig med sin stiftpenna >.< AJ! jag började att blöda o.O hah fast inte mycket.. *-*
käkade pyttipanna innan jag följde patty till hennes farsas jobb xD
stack hem sen & de blev fiol 13.30 ^ ganska kul stack med syrran till hennes piano lektion o sen till mammas jobb (Y) hjälpte henne lite ihih sen in till stan en liten sväng o sen hem :)

höhö hoppas att ni orkade läsa det ;)
baybay! :*

you're the one that i want <3

haha MIN BLOMBUKETT! :)


Kommentarer
Postat av: XONX

en kille från kumla

2008-09-05 @ 19:23:46
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: XONX

sv: tror inte det

2008-09-05 @ 20:48:59
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej fin blogg!

Besök gärna min! :)

2008-09-05 @ 21:54:42
URL: http://saraotter.blogg.se/
Postat av: RL

Fina blommor!

2008-09-06 @ 16:22:55
URL: http://meftyou.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

tack! :)<3

2008-09-06 @ 17:48:38
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0