6/9

TJABBA TJENA HALLÅ :)

en toppen dag idag tycker jag ;) haha och jag är på bra humör :D

idag steg jag upp vid 10.30 x]
satte på datan, satt där en stund sen så stack jag och käkade frulle ;D
bytte om o så sen tog jag cykeln o cyklade ut till mammas jobb :)
kom fram vid 12 elr nåt :D bytte om, käkade lite o började diska (Y) haha :D
tog la en timme elr nåt, sen blev det typ att fylla i några burkar med nån brun sörja (:
10 burkar tro jag att det va ;) sen fick jag dela upp sallad ihih sallad är nyttigt! :)
um.. sen så blev det lite städning o sånt :) slutade vid 16 :D

jo de va la allt :)
baybay! ;>


Kommentarer
Postat av: Martina

länka du min blogg ? :D aaww :D thanks! :D

superfin blogg du har btw! :D

2008-09-06 @ 18:56:35
URL: http://martinasandstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0