Aj! jag har ont i min tumme, 20.55

jag har ont i min tumme pga volleybollen. tummen hamnade la lite fel när jag tog fingerslag på en "servboll". ont gör det fast inte så.

nu tar ja en paus, ska se på CSI NY vettu ;)

skitbra del på CSI (Y) <3

iaf jag förstår mig inte på hur min s.k vän ("bästis") kan ha förändrats så mycket bara från fredag till idag? skiter i mig totalt, skiter i uppgifter, gör något hon sagt att hon aldrig skulle göra, sviker mig? jag orkar inte med det mer, jag vet att jag inte borde sjunka så lågt, men jag orkar inte med henne mer. om jag skulle säga detta till henne så skulle hon bara bli sur på mig, så jag skriver ut mina känslor här ist. vilket ni inte behöver läsa (21.21 *wish*) jag ogillar verkligen den personen just nu, trött på att hon sviker och kommer med dåliga ursäkter. (ja jag sa ogillar för att "hata" är ett starkt ord jag inte borde använda.)
nu har jag fått ut lite av mina känslor, jag är inte klar men jag hinner inte mer idag.

godnatt&baybay!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Du heter:
Remember me.

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0